• VÁŠ VLASTNÍ E-SHOP - SNADNO, RYCHLE A PROFESIONÁLNĚ V SEDMI KROCÍCH


  
Klikněte na tlačítka níže pro podrobný popis konkrétního ovládacího panelu.
parametry
V ovládacím panelu Parametry vytvoříte či upravíte společné vlastnosti výrobků. Filozofie je následující:
Příkladem budiž prodej triček. Aby bylo možné vybrat si například triko podle velikosti (a nemuseli jste každé separátně vkládat jako samostatný produkt), je třeba do e-shopu přidat parametr Velikost a přiřadit jej k nabízenému triku. Protože je u trika vhodné vybrat si i barvu, přidáte do systému parametr Barva. A úplně nakonec bude třeba vhodné vybrat si provedení límečku - do systému přidáte parametr Provedení. Protože je vhodné zákazníkům zobrazovat u výběru velikosti termín Velikost, ale máme jiný rozsah velikostí pro pánská, dětská či dámská trička, má každý parametr ještě svůj vnitřní, administrátorský název. Zákazníkům tak budeme zobrazovat vždy slovo velikost, ale náš interní název bude třeba Velikost pánská trika, Velikost dětská trika atd. Snadno tak přiřadíme konkrétním výrobkům jejich správné parametry.
Parametry jsou tedy společné vlastnosti pro více výrobků. Pokud parametr změníme, tato změna se rovněž projeví u všech výrobků. Pokud parametr výrobku přiřadíme, zákazníkům se nabídne ve formě rozbalovacího seznamu v detailu výrobku i přehledu v kategorii.
V objednávce systém správně rozpozná, zda zákazník přidal do košíku další kus se stejným parametrem (a tedy navýší příslušně počet kusů), nebo zda byl přidán tentýž výrobek s jiným parametrem - ten zahrne jako samostatnou položku. Takže shrnutí:
Admin název zvolte tak, aby pro Vás bylo jednoduché parametr přesně identifikovat a správně přiřadit.
Název bude zobrazen v zákaznické části obchodu společně s rozbalovacím seznamem. Zvolte krátké a výstižné pojmenování.
Parametry - zadání položek parametrů je jednoduché, jednotlivé položky píšete za sebou a oddělte je středníkem. Pokud požadujete některý parametr nabízet přednostně, zařaďte jej na začátek.
Přívěsky k výrobkům jsou určitou obdobou parametrů, ale slouží k podpoře prodeje. Zpravidle je zobrazujeme jako ikonky, malé obrázky vedle náhledu či (řidčeji) detailu výrobku. Po najetí myší na obrázek přívěsku může být zobrazena doplňková informace. Přívěsky zpravidla označujeme zboží v akci, bazarové, novinku - ikonka tedy bude reprezentována jako Cenová bomba, Výprodej, -20% atd. Doporučujeme využívat s citem, pokud bude každý Váš výrobek ověšen ze všech stran, zákazníci přestanou přívěsky vnímat jako něco, čeho je třeba si všimnout.
Pokračovat na ovládací panel:
Website Security Test