• VÁŠ VLASTNÍ E-SHOP - SNADNO, RYCHLE A PROFESIONÁLNĚ V SEDMI KROCÍCH


  
Klikněte na tlačítka níže pro podrobný popis konkrétního ovládacího panelu.
objednávky
V tomto panelu můžete spravovat všechny objednávky Vašich zákazníků. Po přihlášení do administrace budete přesměrováni právě do tohoto panelu, který se u úspěšně rozjetého projektu stane Vaším druhým domovem. Zde se tak nějak konvertuje Vaše předchozí práce na peníze... filozofie panelu Objednávek je následující:
Nová objednávka je automaticky vytvořena systémem poté, co zákazník dokončí nákup. Podle nastavení v panelu Konfigurace systém vygeneruje zákazníkovi e-mail s informací o přijetí objednávky. Součástí tohoto e-mailu bude příloha ve formátu pdf, kde budou všechny detaily objednávky - položky, jednotkové ceny i celková suma, případné poznámky vložené zákazníkem. Podle nastavení v panelu Konfigurace mohou být součástí objednávky kontakty na Váš obchod, čísla účtů, lze vložit logo i razítko s podpisem. Pokud máte v Konfiguraci zadán no-reply e-mail, systém Vám po přijetí objednávky vygeneruje notifikační e-mail. Obsahuje krátkou informaci s celkovou cenu a počtem položek (to kvůli zobrazení v SMS zprávě, pokud využíváte směrování na mobilní telefon) a v příloze pdf kopii objednávky.
Objednávka v řešení tento status získá poté, co jej v detailu objednávky nastavíte (vyberete z roletky a potvrdíte). Podle nastavení v Konfiguraci bude zákazníkovi odeslán e-mail s informací, že bylo zahájeno zpracování jeho objednávky. Pro Vás tento stav znamená období, kdy vyzvednete zboží ze skladu a připravíte jej k expedici. Doporučujeme tento status nastavit až v situaci, kdy máte jistotu, že zboží je dostupné - vyhnete se zbytečné komunikaci se zákazníkem a vysvětlování, proč nelze objednané zboží nebo jeho část expedovat.
Objednávka odeslána nastavte poté, co předáte zásilky expediční společnosti nebo poté, co je naložíte do Vašeho rozvozového automobilu. Pokud využíváte služeb přepravních společností (Česká pošta, PPL...), nezapomeňte při změně statusu na Odesláno zadat i číslo zásilky. Pokud zapomínáte číslo zásilky vložit, nastavte si v Konfiguraci upozornění na tuto volbu. Po změně statusu objednávky na Odeslaná zákazník obdrží notifikační e-mail, jehož součástí bude rovněž toto číslo zásilky. Zákazník tak může ve svém profilu Vašeho e-shopu jednoduše sledovat pohyb zásilky.
Vyřízená objednávka - nastavte v okamžiku, kdy je zásilka doručena - tedy zpravidla poté, co získáte platbu za zásilku (výpis z účtu, dobírky...)
Storno nastavte v případě, kdy z jakýchkoliv důvodů došlo ke stornování objednávky.
Poznámkou lze průběžně doplnit každou objednávku - poznámka slouží pouze Vám, zákazník ji nevidí. Do poznámky se mohou automaticky zapsat některá data - typicky v případě jednorázových nákupů neregistrovaných zákazníků (pokud je jednorázový nákup v Konfiguraci povolen). Do poznámky je rovněž doplněna informace o čase generování objednávky jako potvrzení, že celý proces proběhl bezchybně.
Export objednávky je možný buď do pdf souboru (obsahuje všechno nezbytné formátování), nebo do xml souboru. Takto exportovaný soubor lze využít jako datový zdroj pro Vaše účetní programy. Pokud požadujete specifickou strukturu xml dokumentu, obraťte se na Technickou podporu, obratem Váš požadavek pořešíme
Systém ověřuje validitu vkládaných e-mailových adres (a to i u jednorázových nákupů) - lze tedy očekávat, že většina zákazníky zadaných e-mailových adres bude platná a funkční. V detailu objednávky tak lze jednoduše kliknutím na příslušná tlačítka ověřit profil zákazníka a zejména odeslat e-mailovou zprávu - to je užitečné při změnách v objednávce, expedovaném sortimentu, časech expedice atd.
Stav všech objednávek si registrovaný zákazník může samozřejmě kdykoliv zobrazit v přehledu ve svém profilu - každou objednávku si potom může v pdf formátu kdykoliv znovu stáhnout, prohlédnout či vytisknout.
Pokračovat na ovládací panel:
Website Security Test